Kudy vedou cesty ke klientům v oboru koučování.
Proč je důležité vědět, kdo je váš ideální klient.
Jak si nastavit váš LinkedIn profil, aby prodával.
Jak si (ne)rozšiřovat vaši síť kontaktů.
Jak publikovat na LinkedInu, aby se klienti na vaše příspěvky těšili a kupovali vaše služby.
Ukázkou vás bude provázet Michal Holub, MBA, PCC.
„Dobrý den Michale, narazil jsem na vás díky vašemu dnešnímu videu, které se mi moc líbilo! Nebudu se tady moc rozepisovat, spíš vám řeknu víc osobně, jestli byste měl na mě čas a chtěl se potkat.“
„Dobrý den / Ahoj, nějakou dobu vás sleduji a momentálně jsem v situaci, kdy se rozhoduji o změně práce. Dokázal byste mi s tímto rozhodnutím pomoct? Děkuji“
„Zdravím Michale mám dotaz, uvažuji o nějaké formě rozvíjení/ osobní růst ale nevím jestli je to vhodné i pro IT, bez nějakého vedení lidí ? co myslíte? :) díky a přeji krásný den“
„Dobrý den, Michale, nějakou dobu mi od vás chodí emaily.. líbí se mi vaše názory, zkušenosti, web a reference. Aktuálně v tomhle období jsem si říkal, že by bylo možná fajn zkusit nějakého kouče.. :) tak vám píšu..“
„Dobrý den Michale, pravidelně čtu vaše příspěvky a už nejspíš nastal čas :). Dokázali bychom se nějak potkat? Potřebuji se posunout v pár oblastech života...“
„Dobrý den Michale, občas vídám vaše posty. Někde jsem viděl, že pořádáte semináře. Nebo bychom se mohli domluvit na individuálním coachingu. Někdy koncem srpna bych měl trochu čas, možná dřív, ze bychom probrali cíle a očekávání a navrhli nějaký postup.“