Chceš se naučit koučovat? Projdi výcvikem koučování, startujeme v pondělí 17.3.2025, otevíráme možnost přihlášek.

Všeobecné obchodní podmínky

pro nákup služeb a digitálního obsahu 

prostřednictvím webu www.thecoachingway.cz

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou sepsány v souladu s ustanoveními § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) a upravují práva a povinnosti při uzavírání smlouvy s prodávajícím / poskytovatelem služeb a digitálního obsahu:  

Provozovatel (prodávající):

The Coaching Way s.r.o.  

místem podnikání: Nové Sady 988/2, Staré Brno, 602 00 

IČO 141 79 041

DIČ CZ14179041, plátce DPH

obchodní společnost zapsaná v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 127000

telefon: 775403373

e-mail: jsme@thecoachingway.cz

(dále jen „Poskytovatel“)

 I. Úvodní ustanovení 

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti při uzavření smlouvy o poskytování služeb nebo smlouvu o poskytování digitálního obsahu mezi Poskytovatelem a jeho zákazníky, ať už fyzickými osobami – spotřebiteli, nebo fyzickými a právnickými osobami, kteří jsou podnikatelé (dále jen pro tyto subjekty označení: „zákazník“) prostřednictvím webových stránek www.thecoachingway.cz a dalších internetových služeb a projektů Poskytovatele. Tyto všeobecné obchodní podmínky vymezují práva a povinnosti mezi Poskytovatelem a zákazníkem, které doplňují uzavíranou smlouvu, a jsou pro tento smluvní vztah závazné. 
  2. Ustanovení těchto obchodních podmínek jsou nedílnou součástí ústně či písemně či objednávkou vyjádřené smlouvy o poskytování digitálního obsahu nebo smlouvy o poskytování služeb (které při objednání kurzů a lekcí s charakterem osobního setkávání jsou smlouvami o využití volného času); princip jejich uzavření je popsán níže. Odchylná ujednání ve smlouvě o poskytování digitálního obsahu nebo smlouvě o poskytování služeb mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
  3. Zákazník při smluvním vztahu s Poskytovatelem souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy.

 II. Objednávka a uzavření smlouvy

  1. Smluvní vztah (uzavření smlouvy o poskytování digitálního obsahu a/nebo uzavření smlouvy o poskytování služeb) mezi Poskytovatelem a jeho zákazníky vzniká potvrzením doručené objednávky, kterou je možné vyplnit na webu Poskytovatele nebo která je Poskytovatelem zaslána zákazníkovi na jeho emailovou adresu, nesjednají-li smluvní strany jinak.
  2. Uvede-li zákazník v procesu sjednávání smluvního vztahu s Poskytovatelem své IČO a fakturační údaje, a tedy zamýšlí využít služby či produkty Poskytovatele v rámci své podnikatelské činnosti, nebude na něj pohlíženo v rámci smluvního vztahu jako na spotřebitele a jeho smluvní vztah s Poskytovatelem bude posuzován jako smluvní vztah dvou podnikajících osob; v opačném případě se má za to, že zákazník je v postavení spotřebitele a na vztah s Poskytovatelem se uplatní ujednání z.č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
  3. Webové stránky Poskytovatele obsahují seznam a popis nabízených služeb a digitálního obsahu (společně dále jen „produkty“) včetně uvedení ceny jednotlivých produktů a případně zvláštních podmínek pro jejich využití.
  4. Pro objednání zákazník provede příslušnou volbu na webové stránce a vyplní objednávkový formulář ve webu Poskytovatele či jinak postupuje dle pokynů Poskytovatele (zanechá kontaktní údaje a pro sjednání objednávky je Poskytovatelem osloven). 
  5. V případě nákupu prostřednictvím webových stránek svůj nákup stvrdí příslušným tlačítkem s vyjádřením souhlasu s nákupem a s upozorněním na povinnost platby. 
  6. Poskytovatel bez zbytečného odkladu po obdržení objednávky zákazníkovi potvrdí přijetí objednávky, obvykle e-mailem, na e-mailovou adresu zákazníka.
  7. Poskytovatel není povinen přijmout objednávku a uzavřít smlouvu se zákazníkem. Tato výhrada se sjednává zejména pro osoby, které podstatným způsobem porušily práva či oprávněné zájmy Poskytovatele, jemu spřízněných osob či tyto obchodní podmínky.
  8. Poskytovatel si vyhrazuje právo, že služby a produkty, prezentované v rámci jím poskytovaných internetových služeb, nemusí být vždy dostupné (například časově omezené kurzy apod.).

III. Cena a platební podmínky

  1. Zákazník získává přístup k produktům po zaplacení plné stanovené ceny, není-li sjednáno jinak. 
  2. V rámci webových stránek Poskytovatele je uvedena cena služby či produktu a způsob a forma jejich úhrady. Poskytovatel je oprávněn žádat nevratnou zálohovou platbu nebo úhradu předem. V případě hrazení ceny na základě faktury či proforma faktury se stanovuje lhůta splatnosti v délce trvání 14 dnů. Poskytovatel je oprávněn lhůtu splatnosti změnit s tím, že zákazník tuto informaci o lhůtě splatnosti obdrží nejpozději v potvrzení své objednávky.
  3. Daňový doklad – fakturu Poskytovatel zašle v elektronické podobě na e-mailovou adresu zákazníka.
  4. V případě, že ze strany zákazníka nedojde k úhradě ceny ani do 5 dnů po její splatnosti, jedná se o podstatné porušení smluvních povinností zákazníka a Poskytovatel je oprávněn od smlouvy odstoupit, s tím, že se smlouva se od počátku ruší.
  5. Způsoby platby sdělí Poskytovatel zákazníkovi před dokončením objednávky. 
  6. Obvykle se stanovuje úhrada bankovních převodem, Poskytovatel si vyhrazuje možnost nabídnout úhradu služeb prostřednictvím platební brány externího dodavatele, který poskytuje technologii bezpečného zpracovávání online plateb. 
  7. Poskytovatel umožňuje úhradu některých svých produktů po částech, pokud to v popisu takové služby (či její ceny) uvede. Poskytovatel si v případě digitálního obsahu a/nebo některých služeb vyhrazuje vázat úhradu ceny po částech na zpřístupnění určité části těchto produktů, k nimž se část ceny vztahuje, s tím, že nedojde-li ve stanoveném termínu k úhradě další části ceny produktu, nebude další část či části produktu nadále zákazníkovi zpřístupněny.
  8. V případě, umožní-li Poskytovatel úhradu některých svých produktů ve splátkách, je zákazník povinen uhradit celou cenu sjednaného produktu, a to i v případě, pokud se sám z důvodů okolností na své straně rozhodne produkt v celém rozsahu nevyužít či využití produktu sám ukončí předčasně. Jestliže zákazník přestane hradit sjednané splátky, je Poskytovatel oprávněn odepřít mu přístup k produktu zakoupenému na splátky (a to včetně bonusů, které se k zakoupenému produktu vztahovaly), a to až do úhrady celé sjednané ceny produktu. V souladu s ustanoveními občanského zákoníku se v případě prodlení, byť s jednotlivou splátkou, se stává splatnou cena celého produktu a Poskytovatel je oprávněn žádat ji k úhradě. 
  9. Poskytovatel přijímá úhradu svých produktů v českých korunách. V případě, provede-li zákazník úhradu za produkty v EUR či jiné měně, budou uhrazené prostředky přepočítány a připsány na účet Poskytovatele v českých korunách dle aktuálních podmínek a kurzu banky Poskytovatele. 
  10. Poskytovatel si vyhrazuje právo žádat úhradu nevratné zálohy předem. Záloha v takovém případě představuje rezervační poplatek, kdy Poskytovatel na základě úhrady této zálohy rezervuje zákazníkovi místo v daném kurzu či jiném typu produktu a neobsadí jej jiným účastníkem. V případě, že se zákazník rozhodne produkt nevyužít, uhrazená záloha propadá ve prospěch Poskytovatele jako rezervační poplatek. 

 IV. Dodací podmínky pro produkty

  1. Produkty 

(i) On-line výcviky a kurzy koučování 

Po zakoupení on-line výcviku nebo kurzu budou zákazníkovi sděleny přístupové údaje k platformě (či více platformám), jejímž prostřednictvím bude výcvik či kurz (či záznam jednotlivých lekcí) dostupný, a dále mu budou poskytnuty přístupy k úložišti materiálů ke kurzu, nebo mu budou sděleny další skutečnosti, jak bude kurz či materiály k němu šířeny. Je-li to s ohledem na návaznost obsahu efektivní, budou jednotlivé lekce či materiály k výcviku nebo ke kurzu zpřístupňovány postupně, dle harmonogramu stanoveného Poskytovatelem. 

Poskytovatel si vyhrazuje, že některé výcviky nebo kurzy mohou být poskytovány také v kombinaci online – naživo; na tuto skutečnost bude zákazník upozorněn na prodejní stránce kurzu či výcviku. 

Pro tento typ produktu není možné za sebe určit náhradníka.

(ii) Mentoring 

Mentoring je poskytován jako předem sjednaná součást některých výcviků nebo i samostatně v rozsahu dle individuální domluvy. V případě, že je mentoring součástí výcviku, je nutné jej absolvovat ve lhůtě a za podmínek stanovených Poskytovatelem. V případě nevyčerpání ve stanovené lhůtě nárok na mentoring propadá a v případě zájmu zákazníka může mentoring objednat za běžně stanovených podmínek. Pro tento typ produktu není možné za sebe určit náhradníka.

(iii) Živé lekce 

Skupinové živé lekce jsou vždy určeny pro skupinu účastníků (jedná se zejména o semináře, workshopy a podobně typy setkání apod.) a budou dodány dle podmínek uvedených v popisu služby na webu. Zákazník bere na vědomí, že zakoupením tohoto produktu mu Poskytovatel závazně rezervuje místo, které není možné obsadit jiným účastníkem a v případě neúčasti zákazníka na takovéto akci z důvodů na jeho straně termín propadá a Poskytovateli náleží náhrada celé ceny daného produktu. Se souhlasem Poskytovatele může zákazník za sebe na tento typ akce zajistit náhradníka.  

(iv) Hromadné online jednorázové akce (online workshopy apod.)

Online jednorázové akce či online workshopy (se záznamem či bez) budou dodány dle podmínek uvedených v popisu služby na webu Poskytovatele. Zákazník bere na vědomí, že zakoupením tohoto produktu mu Poskytovatel rezervuje místo, které není možné obsadit jiným účastníkem a v případě neúčasti zákazníka na takovéto akci z důvodů na jeho straně termín propadá a Poskytovateli náleží náhrada celé ceny daného produktu. Poskytovatel však může zákazníkovi poskytnut záznam, pokud ho Poskytovatel z dané akce pořizuje a v popisu produktu je tak uvedeno. Na poskytnutí záznamu, není-li to u daného produktu v jeho popisu v nabídce Poskytovatele uvedeno, nevzniká nárok. Se souhlasem Poskytovatele může zákazník za sebe na tento typ akce zajistit náhradníka, kterému potom náleží právo přístupu k záznamu (zákazníkovi však již nikoliv). 

  1. Omluvy a náhrady, předčasné ukončení  

i) Výcviky a kurzy 

Není-li stanoveno u jednotlivých typů produktů v bodě 1. v tomto odstavci výše, Poskytovatel stanovuje tato pravidla pro omluvy a náhrady z jednotlivých produktů takto: 

a) V případě výcviků a kurzů je stanovena tato míra povolené absence: 

Výcvik koučování s certifikaci: 4 x 2h

Pokročilý výcvik koučování s certifikací: 4 x 2h

Rozdílový výcvik pro ACC: 3 x 2h

Rozdílový výcvik pro PCC: 2 x 2h

Cesta ke klientům: 4 x 3h

Koučovací dovednosti pro manažery: 2 x 2h

Pro případné další kurzy a výcviky bude stanovená míra absence v popisu produktu nebo v dalších podmínkách sdělených zákazníkovi při nákupu produktu. 

b) Další podmínky pro absence v případě výcviků a kurzů: 

Od zákazníka se očekává že absenci doplní zhlédnutím nahrávky výcviku, pokud je k dispozici. V případě vyšší absence, než je povolená pro daný výcvik, je potřeba k udělení certifikátu o absolvování nahradit konkrétní výcvikový termín v některých z dalších výcvikových skupinách. Pokud absence nebude ze závažných důvodů, je náhrada konkrétních výcvikových termínů zpoplatněna dle ceníku Poskytovatele (s rozlišením ceny pro výcviková setkání, offline setkání a výcvikové dny). 

c) V případě zvlášť závažných důvodů na straně Poskytovatele (nemoc lektora a další důvody vyšší moci u dlouhodobých kurzů a výcviků je Poskytovatel oprávněn zrušit termín jednotlivé lekce, výcviku či setkání. V takovém případě nabídne účastníkům dva termíny a účastníci si hlasováním vyberou, který náhradní termín bude určen. Pokud by se některý z účastníků ve zvoleném náhradním termínu nemohl účastnit, tak má možnost si zdarma tento termín nahradit v některém z dalších běhů výcviku. Do absencí se takový případ nebude započítávat, pro další návaznost kurzu nebo výcviku je ale nezbytné, aby shlédl záznam.

d) Nedohodne-li se Poskytovatel se zákazníkem jinak, tak v případě, bude-li zákazník chtít ukončit účast ve výcviku nebo kurzu, stanovuje Poskytovatel tato pravidla. 

Pokud chce zákazník ukončit účast do 33% účasti výcviku, dohodnou se a Poskytovatel vrátí zákazníkovi 50% celkové ceny (za podmínky celé její úhrady, v případě splátek bude věc řešena individuálně);

Pokud chce zákazník ukončit účast do 66% účasti výcviku, dohodou se a Poskytovatel vrátí zákazníkovi 25% celkové ceny (za podmínky celé její úhrady, v případě splátek bude věc řešena individuálně);

Nad 66% účasti nemá zákazník právo na vrácení uhrazené ceny a v případě splátek je povinen uhradit zbývající část až do úhrady celkové ceny nejpozději ke dni, kdy se rozhodne kurz nebo výcvik ukončit. 

 

ii) Individuální mentoring 

a) V případě individuálního mentoringu je zákazník oprávněn omluvit se 24 hodin před sjednaným termínem. V takovém případě mu Poskytovatel nabídne nový termín. Taková možnost se připouští jednou pro daný mentoring. V případě promeškání stanovené lhůty pro omluvu náleží Poskytovateli sjednaná cena mentoringu. Další náhradní termíny jsou zpoplatněny dle ceníku Poskytovatele. 

b) V případě zvlášť závažných důvodů na straně Poskytovatele (nemoc lektora a další důvody vyšší moci) je Poskytovatel oprávněn zrušit termín mentoringu a domluví individuálně se zákazníkem nový termín. 

iii) Živé akce a online jednorázové akce

Poskytovatel si vyhrazuje právo zrušit živou akci nebo online jednorázovou akci při nižším počtu přihlášených zákazníků či zásahu vyšší moci (nemoc lektora, technické okolnosti apod.). V takovém případě bude Poskytovatel zákazníky včas informovat o zrušení, jakož i o přijatém řešení (změna termínu, vrácení ceny apod.). V případě změny termínu, která je pro zákazníka nevyhovující, mu Poskytovatel vrátí uhrazenou cenu.

  1. Společná pravidla

i) V případě, že Poskytovatel pro čerpání některých produktů vytvoří pro své zákazníky uživatelské účty, je zákazník v takovém případě povinen dodržovat mlčenlivost o přístupových údajích ke svému členskému účtu a neumožnit jejich použití třetím osobám. Zákazník se dále zavazuje udržovat údaje uvedené v uživatelském účtu aktuální a pravdivé

ii) Poskytovatel si vyhrazuje právo vyloučit zákazníka z účasti ve výcviku či kurzu, workshopu, živé akce apod., pokud zákazník narušuje fungování či průběh akce (např. nevhodným chováním, urážením lektorů, ostatních účastníků, porušení povinnosti mlčenlivosti dle  apod.). V případě vyloučení z důvodů uvedených v tomto odstavci se jedná o podstatné porušení smluvních povinností zákazníkem a Poskytovateli vzniká právo odstoupit od smlouvy a odepřít takovému zákazníkovi další poskytování produktů a služeb. V takovém případě nemá zákazník nárok na vrácení celkové ceny produktu.

iii) Poskytovatel si vyhrazuje právo poskytovat produkty pouze po dobu stanovenou v popisu konkrétní služby či produktu, kdy uvedená doba plyne od zaplacení ceny za daný produkt zákazníkem či od stanoveného data počátku akce (kurzu, výcviku apod.). V případě okolností na straně Poskytovatele, které spočívají v potřebě prodloužit poskytování doby objednané služby, je Poskytovatel oprávněn dobu poskytované služby prodloužit.

iv) Nebude-li v popisu produktu stanoveno jinak, Poskytovatel neposkytuje aktualizace zakoupeného digitálního obsahu, s výjimkou aktualizací, které jsou nezbytné k tomu, aby byl digitální obsah bez vad po celou dobu trvání smlouvy.  

v) Digitální obsah dodávaný Poskytovatelem je ve zcela standardních, běžně dostupných formátech (v případě materiálů ke stažení obvykle ve formě pdf, nahrávky ve formě mp3 či mp4, videa jsou šířena obvykle prostřednictvím platformy Google Disk, YouTube či obdobné, pro online setkání Poskytovatel využívá Zoom či jiné obdobné platformy. Pro užití digitálního obsahu postačuje zákazníkům standardní vybavení (hardware s připojením na internet podporující uvedené technologie a pro účast na online výuku s lektreom je nezbytný mikrofon a kamera; formáty digitálního obsahu poskytované Poskytovatelem nevyžadují pořízení zvláštního hardwarového či softwarového vybavení).  

vi) Zákazník je prostřednictvím těchto podmínek předem v rámci smluvního vztahu s Poskytovatelem  upozorněn, že v případě, bude-li součástí zakoupené služby či produktu skupinová online lekce či online workshop, probíhající prostřednictvím digitální platformy (Zoom apod.), bude Poskytovatel z takovéto lekce či workshopu pořizovat záznam, který bude využit pro účastníky výcviku či kurzu. Na takový případ bude zákazník předem upozorněn. 

vii) Zákazník bere na vědomí, že skutečnosti, které se prostřednictvím produktů Poskytovatele dozvěděl o produktech, službách a dalších obchodních záležitostech Poskytovatele nebo o obchodních či osobních záležitostech třetích osob (dalších zákazníků Poskytovatele, kteří se také účastní výcviku nebo kurzu), a které nejsou běžně známé a dostupné, podléhají povinnosti mlčenlivosti a zákazník není oprávněn je jakkoli šířit.

viii) Poskytovatel se při poskytování svých služeb a produktů řídí Etickým kodexem ICF. Tento Etický kodex ICF je závazný rovněž pro účastníky výcviků a kurzů, kde to bude výslovně stanoveno a zákazníci absolvující takovýto kurz či výcvik budou na takovou skutečnost Poskytovatelem výslovně upozorněni. Etický kodex ICF je dostupný zde: https://www.coachfederation.cz/eticky-kodex-icf

 V. Odstoupení od smlouvy

  1. Zákazník je oprávněn od smlouvy uzavřené s Poskytovatelem odstoupit, stanoví-li tak uzavřená smlouva, tyto obchodní podmínky nebo příslušná ustanovení občanského zákoníku. Obecně má zákazník v postavení spotřebitele u smluv uzavřených distančním způsobem dle § 1829 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní ode dne uzavření smlouvy. Vzhledem k tomu, že služby Poskytovatele jsou poskytovány způsobem smlouvy o využití volného času, nelze od smlouvy zákazníkem v postavení spotřebitele odstoupit podle ust. § 1837 písm. j) občanského zákoníku poté, co zákazník zvolí či potvrdí sjednaný termín poskytování produktů a Poskytovatel mu tak závazně rezervoval místo v kurzu, výcviku, mentoringu či na živé či online akci, a to i přes to, že dosud k uplynutí lhůty 14 dnů od uzavření smlouvy dosud nedošlo. Právo na odstoupení od smlouvy dle ust. § 1829 občanského zákoníku je u zákazníka v postavení podnikatele vyloučeno.
  2. Odstoupení zákazník může zaslat Poskytovateli e-mailem na adresu jsme@thecoachingway.cz (nebo do datové schránky či sídla), . Odstoupení od smlouvy postačuje prokazatelně odeslat Poskytovateli i poslední den 14denní lhůty od uzavření smlouvy. V případě řádně učiněného odstoupení od smlouvy Poskytovatel vrátí přijaté peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů od přijetí odstoupení. 
  3. Poskytovatel je oprávněn od smlouvy odstoupit, jestliže není možné z objektivních důvodů digitální obsah či službu za původních podmínek poskytnout, plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním, v případě podstatného porušení těchto podmínek či smlouvy zákazníkem, zejména z důvodů urážejícího a podobného jednání zákazníka a dalších důvodů uvedených v těchto podmínkách. Odstoupení Poskytovatele bude vždy zdůvodněno ze zákonem stanovených nebo v těchto podmínkách uvedených důvodů. Odstoupení je účinné doručením oznámení zákazníkovi.   

 VI. Odpovědnost za vady 

  1. Zákazník je oprávněn uplatnit svá práva vznikající z vadného plnění, a to v případě, vykazuje-li produkt vadu či jiný rozpor s jeho objednávkou. Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými právními předpisy, zejména ust. § 1914 – 1925 občanského zákoníku. U služeb pak také § 2099 až 2112 občanského zákoníku a pro zákazníky, kteří jsou v postavení spotřebitele, pak také § 2158 až 2160 občanského zákoníku, kdy se v souvislosti s ust. § 2615 použijí u služeb přiměřeně uvedená ustanovení jako u kupní smlouvy. U digitálního obsahu pak ustanoveními § 2389a – 2389s občanského zákoníku a pro zákazníky v postavení spotřebitele pak také ustanoveními i § 2389g až 2389s občanského zákoníku. 
  2. Poskytovatel odpovídá za to, že produkt při převzetí nevykazuje vady. Vadu je povinen zákazník uplatnit u Poskytovatele emailem bezodkladně po jejím zjištění na e-mailovou adresu jsme@thecoachingway.cz. Vadu lze zákazníkem v postavení podnikatele vytknout při převzetí plnění. Vadu lze zákazníkem v postavení spotřebitele vytknout v maximální zákonné objektivní reklamační lhůtě šesti měsíců od převzetí předmětu plnění. Vadu krytou zárukou lze vytknout nejpozději v reklamační lhůtě určené délkou záruční doby, pokud je záruční doba delší než šest měsíců.
  3. Zákazník může požadovat odstranění vady, přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy. Volbu vyřešení reklamace provede zákazník. Zákazník však není oprávněn od smlouvy odstoupit, jedná-li se o vadu nevýznamnou. 
  4. Stanovuje se v souladu se zákonem, že přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou produktu bez vady a vadného produktu, který byl zákazníkovi poskytnut. Má-li být produkt poskytován po určitou dobu, zohlední se doba, po kterou byl poskytován vadně. 
  5. Peněžité částky, které má Poskytovatel z důvodu vadného plnění vydat zákazníkovi, ať už z titulu poskytnutí přiměřené slevy či pokud zákazník odstoupí od smlouvy, vrátí Poskytovatel na vlastní náklady bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů ode dne, kdy zákazník uplatnil u Poskytovatele příslušné právo z vadného plnění.
  6. Stanovuje se lhůta 30 dnů pro vyřešení nároků zákazníka z titulu odpovědnost za vady, s tím, že Poskytovatel je povinen zákazníka do konce této lhůty vyrozumět o výsledku reklamačního řízení a v případě, není-li možné v této lhůtě nároky zákazníka vyřešit, je třeba mu o tom předem poskytnout informaci a ve lhůtě 30 dnů jej o průběhu reklamačního řízení informovat.  

VII. Závěrečná ustanovení

  1. Poskytovatel poskytuje své produkty v rozsahu a způsobem uvedených v jejich popisu na webových stránkách a v těchto podmínkách, případně dle závazného upřesnění poskytnutého zákazníkovi po uzavření smlouvy, které se však principiálně nesmí odchýlit od popisu na stránkách či v těchto podmínkách. Poskytovatel neodpovídá za to, že po využití jím poskytované služby získá zákazník automaticky finanční či osobní prospěch nebo jiné konkrétní výhody a výsledky.
  2. Poskytovatel je autorem a vykonavatelem autorských práv k službám a produktům, materiálům ke kurzům a výcvikům a dalším akcím, k webům a jejich jednotlivým součástem, mají-li charakter autorského díla, není-li v rámci webů uvedeno jinak. Poskytovatel je autorem a vykonavatelem autorských práv k součástem online produktů, mají-li charakter autorského díla. Užití díla bez souhlasu Poskytovatele či jakýkoliv jiný neoprávněný výkon práv k dílům je zakázán. Tento zákaz znamená zejména zamezení nedovoleného kopírování, přebírání a šíření a dalšího neoprávněného nakládání s materiály ke kurzům a výcvikům a dalším akcí, s weby, články, online záznamy, audiovizuálními díly apod.
  3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů (ADR) ze smlouvy je příslušná: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je rovněž možné využít při řešení sporů mezi Poskytovatelem a zákazníkem ze smlouvy, v případě, jedná-li se o spotřebitelský spor.
  4. Jakékoli hodnocení produktů nebo Poskytovatele (recenze), které je uvedeno na webových stránkách, pochází od osob, kterým byly produkty Poskytovatele skutečně poskytnuty. 
  5. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě uzavřené mezi Poskytovatelem a zákazníkem. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto všeobecných obchodních podmínek.
  6. Ustanovení o ochraně osobních údajů a nakládání s cookies naleznete v dalších sekcích webu Poskytovatele.
  7. Znění těchto všeobecných obchodních podmínek může Poskytovatel měnit či doplňovat a tyto změny jsou účinné zveřejněním nových všeobecných obchodních podmínek (jejich změn) na webu Poskytovatele. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
  8. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti k 1.3.2024, kdy byly zveřejněny na stránkách www.thecoachingway.cz.

The Coaching Way s.r.o. 

Zajímá vás to? Pojďme to probrat.

Nebo jednoduše zavolejte:
Michal Holub
Jan Studený